Skocz do zawartości

Skrzyżowanie.

31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mazur

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 09 sierpień 2005 18:56

Dziś przejechałem się na nowo budowane skrzyżowanie ul. Woj. Polskiego-Czerniawskeigo i na Białą Piską . Zastanawiam się kiedy ono będzie skończone . O pomstę do nieba trzeba wołać nikogo nie widać na placu budowy . Wszystko rozbabrane rozkopane i żadnych prac żadnego
pracownika nie widać . W tych czasach to przecież jest nie dopuszczalne . Żeby tak lekceważyć powierzone zadanie . Z drugiej strony miasta budowa chodnika w kierunku Maldanina wrze . Miło popatrzeć jak tam pracują ludzie poprostu profesjonalnie do swego zadania podchodzą .
Kto dopuścił tą firmę do wykonania tak poważnej roboty . Przecież jest to nie mała inwestycja , powinna być ona zrobiona szybko i profesjonalnie .
Wystarczy popatrzeć na dwie firmy jaki mają sprzęt ta przy ul. Orzyskiej wykonująca pracę a ta przy skrzyżowaniu . Jestem może laikiem i nie znam się na tym , ale niech ktoś mi powie . Czy ten kawałek ul. który zostały postawione krawężniki na niej to wytrzyma duże natężeniu ruchu oraz bardzo ciężkie przejeżdżające TIR-y . Na jakiej ona będzie wykonana podbudowie .Kiedyś jadąc do Radomia budowano tam drogę z boku było aż strach jechać taki wielki dół był wykopany i tam dopiero sypano żwir i beton aby była dobra podbudowa drogi. Czy ktoś zwrócił tu uwagę zebrano tak zwną darń (trawę) i na czrną ziemie nasypano żwiru i
ułożono juz krawężniki . Niech ktoś odpowie tu może jak długo będzie spełniała swe walory wykonana ta ulica .
Pozdrawiam .. :lol: :D :D

#2 anarchista

• Zarejestrowani
  • 365 postów

Napisano 09 sierpień 2005 19:52

Takie sa skutki zanizania cen w przetargach, dla samej wygranej - a pozniej po najnizszych kosztach - a gdzie jest nadzor inwestorski?
tak na marginesie - chodnik do Maldanina robi piska firma, a skrzyzowanie na wschodzie jakas bodajze warszawska :lol:

#3 Mazur

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 10 sierpień 2005 06:22