Skocz do zawartości

Graffitti - osoby tworzące je - zapraszam

29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skrzeczowas

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 20 lipiec 2007 11:58

Witam

Poszukuję osób zajmujących się tworzeniem graffitti. I celowo użyłem tutaj słowa: tworzeniem. Oczywiście nie interesują mnie bazgroły, nagminnie pojawiające się na elewacjach. Już wyjaśniam o co chodzi.

Otóż jest do pomalowania ściana. Docelowo o powierzchni ca. 200m^2, na początku (w zależności od wykonania) odpowiednio mniej. Temat ustalony, jednak oczywiście wariacje na jego temat mile widziane. Farby oraz narzędzia (nie znam się na tym) zapewniamy, co do reszty - to już indywidualne ustalenia.

Prosiłbym o kontakt osoby zainteresowane.
Pozdrawiam.

#2 szysza

• Zarejestrowani
  • 501 postów

Napisano 21 lipiec 2007 10:42

Witam!

W jakim mieście ma być to robione?

#3 Skrzeczowas

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 21 lipiec 2007 15:37

Cześć

W Piszu oczywiście. Mam na razie jednego chętnego, czekamy na jeszcze kilku sprejowych artystów :) Ściana jest naprawdę duża, jedyne ograniczenie to temat.

#4 szysza

• Zarejestrowani
  • 501 postów

Napisano 22 lipiec 2007 23:16

A jeżeli można wiedzieć to w którym miejscu?

Osobiście jestem za graffiti. Oczywiście takim fajnym. Nie bazgrołami

#5 Skrzeczowas

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 23 lipiec 2007 17:39

Serwus

Przy obwodnicy Biała-Kolno. Cały czas brakuje ludzi, w tym tygodniu może uda mi się rozwiesić parę ogłoszeń w mieście.

#6 Skorpion

• Zarejestrowani
  • 22 postów

Napisano 26 lipiec 2007 16:50

Cytat

A jeżeli można wiedzieć to w którym miejscu?

Osobiście jestem za graffiti. Oczywiście takim fajnym. Nie bazgrołami

dokladnie . dobra sprawa też jestem za,ale nie bazgroły tak jak powiedziałeś.Nie jakies H.W.D.P ani cos w tym stylu , bo to zgrywanie "hooligansow"jest nie modne.Cos ciekawego bylo by super :)

#7 Skrzeczowas

• Zarejestrowani
  • 10 postów

Napisano 26 lipiec 2007 21:17

Serwus