Anar...poszukaj ty lepiej w internecie czym różni się rampa od skate parku...
BUDOWA SKATE PARKU
Rozpoczęte przez uszkin1, 29 mar 2007 13:48
67 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 12 sierpień 2005 00:40
Napisano 23 czerwiec 2006 17:06
Jestem za pomimo, że bym nie korzystał ale kumam ideę w przeciwieństwie do niektórych. 8)
Napisano 26 marzec 2007 21:53
Może czas odnowić ten temat. Mówicie skatepark w Piszu, no tak, ja tez bym chciał, bo miałbym możliwość rozwoju w skateboardzie. Jednak trzeba wyłożyć na to ogromną sumę, dlatego może wystarczy nam kawał miejsca wolnego, wylany czymś dla uzyskania płaskiej powierzchni, jesli chodzi o to to miejsce już jest (mam nadzieję, jeśli trzeba będize to mogę się upewnić) Jedyne czego potrzebujemy od Pisza to to, aby wylali ten plac asfaltem, czy innym specyfikiem, nie znam się na tym, a z resztą to już sobie poradzimy, rok temu dostaliśmy od sklejki wielkie płyty sklejkowe i zrobiliśmy boxy, rurka jest. Tylko to musimy zrobić razem, a nie 2 osoby beda latać po Piszu i załatwiać sprawy :/ Jeżeli wam na tym zalezy to piszcie, jeżeli nie to trudno. Peace.
Napisano 27 marzec 2007 16:14
Jak Beda robic to niech zrobia monitoring tam :p bo ja to jzu widze ludzi wracajacych z dyskotek ...... i kazdy wie co sie wtedy dzieje z niektorymi .... co potrafia ......
a skate park nic pomysl .... chociaz nasz burmistrz b.duzo nam obiecal i dlaej nie jest nic robione po za chodnikami i latania dziur w ulicach .....
a skate park nic pomysl .... chociaz nasz burmistrz b.duzo nam obiecal i dlaej nie jest nic robione po za chodnikami i latania dziur w ulicach .....
Napisano 28 marzec 2007 09:58